Κατασκευαστής: Cannondale
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
Ητελευταία εξέλιξη των γκουρού του αλουμινίου, στην πολύ πετυχήμενη τους αγωνιστική σειρά ποδηλάτων δρόμου CAAD, είναι τόσο ασύγκριτα ελαφριά, εκρηκτικά άκαμπτη και απίστευτα αποδοτική που απλά επαναπροσδιορίζει την έννοια της υψηλής απόδοσης στα πλαίσια αλουμινίου. Δεν είναι απλά η καλύτερη σειρά αλουμινίου αγωνιστικών πλαισίων δρόμου που κατασκευάστηκε ποτέ…είναι η έναρξη μίας νέας εποχής για το αλουμίνιο.«Έχουμε μια μοναδική σχέση με αυτό το μέταλλο», δήλωσε ο Scott Rittschof, ανώτερος Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Cannondale. «Ξεκινήσαμε βασικά το όλο θέμα την υψηλής αποδοτικότητας των πλαισίων αλουμινίου πριν από 3 δεκαετίες και δεν το έχουμε αφήσει από τότε. Κάθε νέα γενιά των μοντέλων CAAD (Cannondale Advanced Design Aluminium) έχει ορίσει την state-of-the-art τεχνολογία αλουμινίου και τώρα, με την γενιά CAAD12, είμαστε εξαιρετικά περήφανοι με την παρουσίαση ενός ποδηλάτου τόσο εξελιγμένου, που πρόκειται να αλλάξει ριζικά τον τρόπο που οι άνθρωποι σκέφτονται για την απόδοση του αλουμινίου».
Με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας System Integration στην σχεδίαση, όπου το πλαίσιο, το πιρούνι, η πεταλιέρα και το παλουκόσελο αναπτύσσονται μαζί, και την εξελιγμένη κατασκευαστική τεχνική SmartForm Alloyconstruction, επιτεύχθηκαν πολύ υψηλά επίπεδα ακαμψίας, σε χαμηλό βάρος και με επίπεδα άνεσης που στο παρελθόν θεωρούνταν αδύνατα.
Ο συνδυασμός του ριζικά επανασχεδιασμένου πλαισίου από αλουμίνιο SmartFormed 6069, με το ολοκαίνουργιο one-piece carbon SPEED SAVE πιρούνι και το 25.4 χιλιοστών παλουκόσελο, εξοικονόμησε σχεδόν 200 γραμμάρια βάρους από το ήδη πανάλαφρο και προγενέστερο CAAD10. Με την πρόσθετη εξοικονόμηση βάρους από την τεχνολογία HollowGram και την πεταλιέρα Cannondale Si, ολόκληρο το σύστημα CAAD12 μπορεί να είναι εκατοντάδες γραμμάρια ελαφρύτερο από τον ανταγωνισμό.
Για την βελτίωση της επιτάχυνσης και του χειρισμού, η μεσαία τριβή είναι φαρδύτερη στα πρότυπα ΒΒ30Α, τα chainstays είναι ασύμμετρης σχεδίασης. Μαζί με το επανασχεδιασμένο seat tube και τα τροποποιημένα headtube και downtube, η αναλογία βάρους-ακαμψίας στην περιοχή της μεσαίας τριβής έχει βελτιωθεί σε ποσοστό 13% και στην περιοχή του head tube σε ποσοστό 10%.
Τέλος, η εφαρμογή της τεχνολογίας SPEED SAVE στο πιρούνι και στο οπίσθιο τρίγωνο του πλαισίου έχει βελτιώσει την ελαστικότητα και την απορροφητικότητα σε ποσοστό 10% και πάνω από 50% αντίστοιχα. Τα επίπεδα άνεσης και η βελτιωμένος χειρισμός που προσδίδει η εν λόγω τεχνολογία ήταν πρωτύτερα αδιανόητα σε υψηλής απόδοσης αλουμινίου πλαίσια.
Χαρακτηριστικά Πλαισίου | |
---|---|
Μέγεθος Τροχών | 700c |
Υλικό Κατασκευής | Aλουμίνιο |